du vill kramas och kyssas,

men jag vill knulla dig. damp! japp, idag är inte min dag. får flipp. tvn har slutat fungera.. eller fjärkontrollen. vi har två, den ena är borta och den andra är sönder. så kan inte byta kanal, så jag tänkte att man kan ju byta där framme på tvn. nej då hittar jag inga kanaler. och nu kan jag inte byta tillbaka. damp. lagade en omelett till mig, med tomat, paprika, lök, bacon och ost. fruktansvärt god! det var mums.

funderar på att göra mig lite fin och orka mig ner till netto. orkar jag? nej. vill jag ha godis? ja! haha. det stänger om en och en halv timma. så jag kan fundera en liten stund till iaf. yes! jag undrar bara hur jag ska kunna kolla på gossip. om min teve inte fungerar?!? DAMP!

jaja, det löser sig. får man väll hoppas.
nu ska jag ta mig en snabb dusch.

det du har på hjärtat

lämna lite spår här:

vad heter du?
kom ihåg mig?

e-postadress? (inte viktigt.)

vad heter din blogg?

skriv det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0