g o d m o r g o n.

godmorgon (?) kanske mer goddag.
sitter hemma själv, lyssnar på hög musik. funderar på att ta på mig lite kläder och ta en promenad. jag funderar. måste ju handla lite mat som jag kan äta idag, min kära mor har ju flytt till floda. så här sitter jag med ett tomt kylskåp och inga pengar.. hm. jag får svälta helt enkelt. nej, nu skoja jag! ska ta på mig alldelse strax och gå till netto. men måste komma på vad jag är sugen på. det är de svåra tycker jag.

jag är sur idag också, min fjärrkontroll vill inte funger så kan inte byta kanal. jävla skit. det är ett program och elak hundar på tv och jag vill inte se det. ska även städa idag. hade ju fest i fredags. så får städa upp det nu. igår orkade jag ingenting. var bakis + hade feber det är fan inte okej. låg och sov hela dagen på soffan. idag är det lite bättre, tror dock jag fortfarande har feber.

peace out.



det du har på hjärtat

lämna lite spår här:

vad heter du?
kom ihåg mig?

e-postadress? (inte viktigt.)

vad heter din blogg?

skriv det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0