måndagsbarn.

yes. då var man här igen. där man inte orkar skriva något vettigt. och allt man skriver är trams, nej. jag menar det jag skriver. det är typ så jag mår. men nu ska jag försöka skriva mer om vad jag gör också. känner att jag behöver det. så det blir lite roligt att läsa min blogg. höhö, dom fem läsarna jag har. haha! fast ifs, så gör jag detta mest för min egen skull. gillar att skriva av mig liksom.

dagen idag har bestått av jobb. som vanligt. nu kommer det bli ännu mera jobb. för jag ska börja jobba till 18:00 istället för 16:00. as gött för mig, mer cash i fickan. om man säger så. dock mindre tid för annat. men jag ska inte klaga. nu när jag äntligen har ett jobb, som jag trivs med! (: haha, fick skjuts hem idag också, av min chefs pappa. haha vi är kompisar nu! det tackar man för.

efter det har jag varit hemma, degat och inte gjort ett piss. skulle tvätta idag, men fanns inga tvätt tider, så det får bli imorgon! spikat och klart. jag hoppas bara min kära mamma hjälper mig. där har vi min morgon dag, 11:00 till 18:00 JOBB. 20:00 till 00:00 TVÄTTA! rolig dag. not.. jaja, nu ska jag inte sitta här och klaga.
nu ska jag dejta kudden, för imorgon väntar en lång dag.
GODNATT.

 
 

 

 


det du har på hjärtat

lämna lite spår här:

vad heter du?
kom ihåg mig?

e-postadress? (inte viktigt.)

vad heter din blogg?

skriv det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0