osäker..

säg vad du vill. gör vad fan du vill. i can't do something about it. gjort är gjort. jag kan inte säga att jag vaknat upp från min koma, men jag försöker. och det är väl någonting? och när jag väl är där, då är jag starkare än någonsing. det som inte dödar än, gör en bara starkare, även fast jag nästan vart på gränsen till att sluta andas.
inte riktigt. men känslan. när man tror att man ska dö, typ så. att fela är mänskligt. även fast jag gjort misstag ett x antal gånger nu. jag är jag. jag är bara en osäker liten tjej som är 21 år, som tror att jag gör så rätt fast det bara blir fel hela tiden. även fast jag kom på vad jag gjort försent. det är så lätt att vara efterklok.



det du har på hjärtat

lämna lite spår här:

vad heter du?
kom ihåg mig?

e-postadress? (inte viktigt.)

vad heter din blogg?

skriv det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0