21:13

godmorgon, goddag och godkväll.
nu ska jag äntligen orka lägga några minuter här, dagen började med att jag för sov mig typ. flyger upp och inser att klockan bara är sju. jag ska upp nio. går upp och väcker lillebror, sen tillbaka till sängen. väll uppe klockan nio, klär jag på mig, sminkar mig och bara stressar som en galning. kommer ut, och det ös regnar! men ja kul. verkligen hatar när det regnar. kommer till jobbet i tid och jag har nog inte skrattat så mycket som jag gjort idag. rolig dag.
gjorde en hamburgare och tog med hem idag, fy fabbe vad gott det var :) höhö. sen har jag legat död i min säng och inte gjort ett piss. nu sitter jag här. ny duschad, sminkad och uppklädd. men jag vet fan inte vad jag ska göra. och min mobil har fått damp! kan inte sms eller ringa.. ÅHH!

det du har på hjärtat

lämna lite spår här:

vad heter du?
kom ihåg mig?

e-postadress? (inte viktigt.)

vad heter din blogg?

skriv det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0