23:27

sitter hemma hos mig med emma, maggan och jossan. sitter just nu och kollar på paradise hotell igen. segt! men, innan det så har det varit en show hemma hos mig. maggan och emma ställde sig och dansade, sen bytte vi låt och dom fick improvisera till låtarna. det var en riktigit show faktiskt! haha, skrattat en hel del. jag som ville gråta. får göra det sen antagligen. har den i halsen. vet inte riktigt varför, men aja.

jobbat tidigare idag, jag var helt trött efter jobbet. så åkte jag hem direkt. btw slog i mitt i buss taket idag. jävlar vad ont det gjorde. haha, efter det har jag bara degat som sagt. 

nu ska jag snart skicka hem mina vänner! 
för jag måste sova. imorgon är det fredag och då blir det utgång? 
kanske, vem vet. 
peace out.  


det du har på hjärtat

lämna lite spår här:

vad heter du?
kom ihåg mig?

e-postadress? (inte viktigt.)

vad heter din blogg?

skriv det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0