funderar..

jag funderar lite på att byta blogg station. om man säger så, menar sticka från blogg.se till någon annanstans, men vart ska man byta till? funderar lite på finest.. men i don't know. få klura lite mer på det..

idag har jag varit på jobbet, var en rolig dag idag faktiskt :) sen var det stan med min älskade madeleine. shoppade lite smått och gott! käkade på slimfood och hade det mysigt. dock var båda trötta efter att man jobbat idag, så vi slappade mest runt. men men.. sen hängde jag med maggan hem, träffade även jossan en snabbis. mysigt! :)

ska snart gå och lägga mig, upp tidigt imorgon för en till arbetsdag. men man få tänka posetivit. goa pengar! efter jobbet imorgon blir det stan med karne, hämta ut biljetter, sen kanske ta en fika? vi får se imorgon.
godnatt!


det du har på hjärtat

lämna lite spår här:

vad heter du?
kom ihåg mig?

e-postadress? (inte viktigt.)

vad heter din blogg?

skriv det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0