jag faller så lätt.

godkväll.
dagen idag har som vanligt bestått av jobb och blev jävligt förvånad imorse när jag vaknade och det snöade ute? det är inte ens november. kom igen gud. lite snäll kan du väl vara? aja, fast nu när man kollar ut är det storm, tror jag gillar snön bättre.. höhö. sitter hemma hos emma, hon har bjudit mig på mat :) spaghetti och köttfärssås. som jag fick laga. nej, eller jo det fick jag. sen har vi kollat på lyxfällan. nu sitter jag i hennes rum, och hon har försvunnit.. vet inte vart hon tog vägen. snart kommer paradise hotell, yey!

över till en annan sak, är att jag är helt såld på dig.
varför ska du vara så komplicerad? åh!


det du har på hjärtat

lämna lite spår här:

vad heter du?
kom ihåg mig?

e-postadress? (inte viktigt.)

vad heter din blogg?

skriv det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0